fredag 22 oktober 2010

Fotboll!

http://biphome.spray.se/hilario/carlos.htm

5 kommentarer:

  1. Nu förstår jag varför jag inte kom med i fotbollslandslaget. Mina kunskaper i fysik och matematik var alldeles för små på den tiden. Mina skruvar blev olika varje gång. //Ulrika

    SvaraRadera
  2. Haha, det är inte så lätt alltid. Förmodligen ett utav världens häftigaste fotbollsmål!

    SvaraRadera
  3. Bra att du gjort en klickbar länk. Då kommer fler att läsa om det häftiga fotbollsmålet och den häftiga fysik som ligger bakom!

    SvaraRadera
  4. Riktigt grymma mål som han har gjort! Också coolt att det finns mycket fysik och matte i detta. Jag tror också att denna galna fransman, Remi Gaillard, använder sig av detta? I vilket fall så är han helt sjukt grym på att prickskjuta! Checka denna videolänk om ni är intresserade:

    http://www.youtube.com/watch?v=17G5u6obrTY

    SvaraRadera
  5. Haha, helt galen ju! Tycker som du sa, att det är intressant och häftigt att det finns mycket matte och fysik i det som händer på t.ex. en fotbollsplan!

    SvaraRadera